fredag 17 april 2009

Veckoslut

Fredag igen. En till arbetsvecka som varit och farit med en rasande fläng, "festina lente" skynda långsamt mina dagar äro räknade. När älsklingsbrorsan dog var det någon som sa att vi har fått ett visst antal steg att gå, hjälp, då är min tid snart ute så mycket som jag knatar omkring.
Kan det hjälpa om jag börjar gå baklänges. Liksom att "backa bandet". Finns det någon som har kunskaper om detta?
Veckoslutet ska ägnas åt politiska aktiviteter. I morgon ska jag bevista en miljökonferans och på söndag har vi möte i distriktet. Jo, syrran, det är kul.

De svenska "piraterna" blev dömda till ett års fängelse och höga skadestånd. Vad är fel och rätt i detta? För min del vill jag betala för mina varor.

I kväll blir det TV-häng och nyttogodis.

Inga kommentarer: