lördag 4 april 2009

Packad

Johansson och jag trivs fortfarande bra tillsammans, men i bland får jag märkliga frågor. Tex. denna sida kan innehålla ogiltig information, är du säker på?.....Inte vet jag, helt säker känner jag mig aldrig. Lite spännande låter det med ogiltig information är det månne ett ekivokt förslag?
Tala ur skägget brukar jag väsa till Johansson, och trycka lätt på ja jag godkänner. Än har inget farligt hänt, men för säkerhets skull får Johansson tillbringa sin fritid i skåpet, det känns tryggast så.
Jag har börjat packa inför Stockholmsresan och skrivit "glöminte-lista". Detta ska med: biljetter coopmedmera-kupong (till hotellet) plånbok, stockholmskartan (måste hitta den först, kanske jag lånat ut den till kollega annars går jag på "känn" om allt står där det brukar i Stockholm går det bra, men det har hänt att de flyttat på kulturhuset och en gång på slottet).
Två par jeans, om vinglaset välter, trollor, hårtork, ovandelar, smink, toasaker, brahagrejor och....jag gillar verkligen att packa.

I dag bjuder Boden på inteväder. Åter en förlorad soldag.

Inga kommentarer: