tisdag 21 april 2009

Snart....

Om dagar har färger så är tisdag för mig, gul. Nej, någon förklaring till detta har jag inte, men jag har sett i en slags undersökning, ej vetenskaplig och då kanske den inte gills, att flera tillfrågade personer uppgav samma sak. I dag har solen gjort den här tisdagen extra gul.

Jag har fått flera vänner på Face, fast många av dem var mina vänner se´n förut, egentligen ett stolligt sätt att umgås på, men kul. Mest kul är det att ha vänner i soffan drickandes lite surrvin.

Vaken under Kungsbron har blivit jättestor och rymmer många sjöfåglar men andparet verkar ha hittat något annat ställe för sin dejt, de låg inte kvar i morse. Gatorna sopas som bäst rena från vintersanden, gång- och cykelvägarna är nästan helt utan is, ta mej sjutton om vi inte håller på att bli med vår!

Inga kommentarer: