onsdag 22 april 2009

Onsdag del två

Det blev en trevlig onsdag trots trögstarten. Vårfest med dans och förtäring för brukare och personal avslutade arbetsdagen som fick några timmars förlängning. Men det var det värt. Det rockades loss och man hade trevligt. Så ska livet vara oavsett man är frisk eller sjuk.

Jag har köpt mig fyra extra stolar för att sätta rumpor på när mina andra sittplatser inte räcker till, MEN de ska MONTERAS av en som har alla fingrar mitt i handen, nu behövs inte någon traktorförare men en stolmontör. Finns någon ledig så skicka hit honom genast.

Gullefjun har kommit in på provdagarna i Biskop Arnö. Grattis Grattis min duktiga dotter!!!
Jag ska hålla alla tummar, mina och andras.

3 kommentarer:

u sa...

Tips: äldsgte sonen kommer förbi i em fö att hämta min gympaväska, tvinga honom att montera stolar!
/Svärdottern

Gittan sa...

Redan gjort av din numera händiga svärmor

u sa...

jag visste väl att du hade det i dig. Snart skaffar du traktor.
/Svärdottern