söndag 5 april 2009

Kontaktbehov eller bara nyfiken

Inte vet jag hur det gick till, men Johansson övertalade mig att bli medlem, eller vad man nu kallas, i Facebook. Milde tid vilket inflytande Johansson har på mig. Nå inget hände jag trevade lite tafatt på sidorna och träffade på bekantingar. Men det hela känns aningen för modernt för mig. Dessutom blev jag "tvingad att chatta på en annan sight (?)När jag protesterade sattes scrollen ur funktion, så det var bara att finna sig. Håjaja, vid min ålder satt mormor i gungstolen och spred visdomsord till nyfikna öron. Hon var lycklig hon.

Nu har jag packat min väska, den står trind och välfylld i hallen och väntar på mig. Men först jobb och medlemsmöte lite senare på eftermiddagen och sedan tågar jag till Stockholm genom natten.

4 kommentarer:

a diary full of love letters sa...

VAD ÄR DET HÄR?!
nej nu återgår du till att vara en vanlig mamma.
VANLIG!!!

Mor sa...

Johansson säger att alla mammor tokchattar, så jag försöker bara vara lite "vanlig". Puss

a diary full of love letters sa...

johansson tror nog att JAG är DU, eftersom jag var med och inhandlade honom, och jag var den som mer eller mindre födde honom. (installationen)

jag tror han har aningen dålig syn... sätt huvudet jättenära skärmen ett tag så han fattar vilken ålder du innehar haha.

Doris sa...

Hörde att du hittat Stockholmskartan, känns lite lugnare nu...men bara lite för jag känner ju till dina genvägsförsök.

Ha så himla kul nu i storstan!!!