fredag 23 april 2010

Överlevare

Se så stor jag är

8 kommentarer:

Anonym sa...

Du är duktig med dina pelargonior. Jag har ALDRIG lyckats med dem. Här i VGI har jag Saint Paulior och de ser inte roliga ut(min svärmor var en fena på dem, hon skrattar nog åt mig i sin himmel). Det verkar endast vara november/påskkaktusar som jag klarar av - de har nyligen blommat rejält.

Gittan sa...

tydligen gillar min pelargonia utsikten. Jag bytte fönsterplats.

Gittan sa...

tydligen gillar min pelargonia utsikten. Jag bytte fönsterplats.

Gittan sa...

tydligen gillar min pelargonia utsikten. Jag bytte fönsterplats.

Gittan sa...

tydligen gillar min pelargonia utsikten. Jag bytte fönsterplats.

Gittan sa...

tydligen gillar min pelargonia utsikten. Jag bytte fönsterplats.

Gittan sa...

tydligen gillar min pelargonia utsikten. Jag bytte fönsterplats.

pyrola sa...

Samma erfarenhet som "Anonym" (jag tror jag vet vem du är). Kanske lite elakt då jag inte ens orkat ta upp pelargonior o rosor från källaren. Ibland vill jag bara inte. Känner mig trotsig o lat. Din vita pelargon tar sig fint :)