lördag 10 april 2010

Gör om Gör rätt!!!


H&M har drabbat Boden


Min träning har hela veckan legat nedpackad i väskan och bultar nu uppfordrande på garderobsdörren, med andra ord har hälsan återvänt i min arma kropp. Dock får mitt annars så disciplinerade träningsprogram vila än några dagar. Energin får komma vårstädningen till del.
I går kväll gästade två hedersknyfflar gokväll-programmet i teven, Mikael Wiehe och Johan Ehrenberg. Klokgubbar som får mig att tro på att politik inte bara handlar om att klösa sig fast vid arvoderade uppdrag och trampa på sina partikamrater för att nå dessa positioner. Nej, Mikael med sina träffsäkra texter och Johan med sina kloka analyser ... bara så bra.
Och som de behövs, för att vi andra ska få mod att ställa allt till rätta det som denna tossiga allians förstört för det stora flertalet i vårt land. Läser i dagens NSD att ca 50 000 (jag trodde att de var fler) av svenskarna har en årsinkomst på en miljon eller mer. De har tillsammans fått 3.6 MILJARDER ytterligare genom regeringens politik, bara så där. Hur fasiken kan det vara möjligt. Men ... störtas ska det gamla ... snart ska vi välja. Gör om gör rätt!!!


Inga kommentarer: