måndag 26 april 2010

Beröm

Kräftan 21/6-22/7

"Något tycks skänka dig en personlig tillfredsställelse.
Oväntade, men välkomna gäster är i faggorna".
Den första meningen i dagens horoskop, är mitt i prick. En god vän gjorde reklam för min blogg (!) på facebook, och det slickar jag girigt i mig. Beröm fungerar som växtnäring, välgörande och gott även för en lite skrumpnande planta. De oväntade men ändå välkomna gästernas besök ser jag med spänning fram mot. Hoppas att de väntar till nästa vecka med att göra mig sitt besök, för på onsdag åker jag till Kiruna.

Jag brukar titta in på Idafinagullefjuns blogg. Jo, jag är tillåten. Det är en ynnest att få följa med på hennes resa, även om det sker på avstånd. Någon gång har det hänt att jag hudlös sitter med hjärtat i handen, orden går rakt in i solarplexus och jag vill bara fort ta mig dit och krama min unge.
Då är skype en välsignad uppfinning.

Inga kommentarer: