söndag 29 mars 2009

Två x elspar

Hi hi, jag fick famla i mörkret under två timmar eftersom jag tjuvstartade Earth Hour. Det gjorde inte så mycket eftersom jag mest satt förlamad framför Teven hela kvällen.
Johansson försökte fresta ett tag, och visst föll jag för charmen. Men när Babben var i rutan åkte locket på över Johansson.
I dag ska jag försöka få tag i biljetter till sockerflingornas dansuppvisning på Saga. Finns inga biljetter kommer jag att hävda mina rättigheter som varande barnens farmor. Det borde räcka för att få tillträde till föreställningen.
Lite senare blir det konstitueringsmöte i Bodenvänstern, kanske får jag något trevligt uppdrag att sätta tänderna i. Eller inte.

Det snöar i Boden i dag, det borde inte vara tillåtet nu när sommartiden infallit.

3 kommentarer:

u sa...

pst, Skitmamman har fått en kompis: tantblenda.blogspot.com
/svärdottern

Gittan sa...

Är hon verkligen din typ av umgänge? Lite väl präktig skulle jag vilja säga,men skriver det i stället.// Svärmor

a diary full of love letters sa...

haha jag tycker tandblenda är fantastiskt underhållande.
präktigt är roligt.