måndag 16 mars 2009

Rapport

I dag firar jag den 3131:a måndagen i mitt liv , snabbt och lite slarvigt räknat, och kanske den blir den bästa hittills man kan inte så noga veta förrän i slutet av dagen.
Vårslaskar gör det ute såpass att en och annan liten vårkänsla pirrar till inombords. Härligt med tanke på att jag nyssens kände mig bottenfrusen.

Mötet i V-partiet igår blev bra. Mina partikamrater i nämnden har halkat in på samma tankebana som jag m.fl gjort angående semesterförläggningen. Det är bra att det går att tänka om, tänka rätt och tänka rött.

IKEA-resan resulterade i en ny hylla till köket och en rolig hallmatta. Jo, nog höll jag i en massa andra villhaprylar men jag lyckades calmera mig.

Traktorförarbehovet verkar bli något mindre efterhand. Kan vara lika bra.

I kväll ska jag tokgympa.

Inga kommentarer: