tisdag 10 mars 2009

Behov

Idag firar Hinduerna färgfest, den heter något som jag inte har kläm på. I alla fall ska dessa människor kasta färgvatten, framställda på hälsobringande örter, på varandra för att nå hälsa och välgång. Hoppas att jag träffar på någon sådan person idag som har en skvätt över till mig. Min hälsa tiger visserligen still, men lite välgång tackar jag inte nej till.

Solen gluttade fram bakom ridån på min morgonpromenad. Men det blir ingen föreställning idag. Snö mera snö är utlovat.
Skicka hit en traktorförare för i morgon ska jag fetjogga.

2 kommentarer:

a diary full of love letters sa...

hej mor!
visst hänger jag med dig ut och tränar nu när jag kommer upp? vill inte sacka ihop totalt. och sen kan jag visa dig lite bra övningar med bollen om du vill!

din fetjoggare.

KRAM

Anonym sa...

Kul med lite sällskap, men du springer ju alltid i från mig.