onsdag 25 mars 2009

Förälskad?

Johansson (datorn må ju heta något) och jag håller på att utveckla en god relation. Vi trevar oss fram i ett tillstånd av en slags smekmånadstillvaro. Jag lider dock av ett dysfunktionellt tekniskaapparater-handikapp som jag hitintills lyckats dölja vi har ju nyssens träffats, så jag väntar på att Johansson kommer på mitt tillkortakommande och finner nöje i att krångla till det. Men ännu älskar vi varandra.

Gullefjun har rest tillbaka till sitt studieliv i Sunne. Tomt är mitt hem, och tråkigt ostökigt.
Det blev - jogg i morse. Däremot sänghäng till klockan nio. Skönt och välbehövligt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

God morgon..
Kan inte låta bli å koppla ditt dator namn till en viss person :) å stämmer min koppling så blir det inte nå "tjorv" kan jag garantera.
Ha en fin dag // Kaj-sa

Anonym sa...

Nä, brorsan Johansson har aldrig kringelkrånglat min tillvaro, så jag hoppas att även datorJohansson uppför sig.

Anonym sa...

Du ska också ha en bästatorsdag i dag.

Anonym sa...

Klokt datorval och du ska se att snart har du kläm på din Johansson, tänk vilka framsteg du gjort inom datatekniken de senaste "kompetensåren"