onsdag 1 december 2010

På plats

VI

"Raska fötter springer" ... ja som skållade tomtenissar har mina två kollegor och jag fått nya boendet på plats. Mina ondfötter klagar förgäves, händerna ser ut som efter ett råslagsmål i vilda västern och ryggen ... men vi har flyttat allt ... nästan, nu ska vi bara ...
Snart är de nya anställningarna färdiga, kul med lite utvilad (?) personal. Det har blivit ganska många övertidstimmar för oss.

Idafinas vistelse hos mig börjar gå mot sitt slut. En ynka vecka kvar! JagvillintevillinteVILLINTE att tiden ska gå så fort.


2 kommentarer:

pyrola sa...

Top models:)

Anonym sa...

Så fina ni är och jag hoppas att den här sista ynka veckan inte går såååå fort. Nu får ni verkligen myslagra så det räcker till nästa fysiska möte.
Kramar till er båda från Doris.