torsdag 4 februari 2010

Teknik

Det är allt en redig vargavinter vi har i år. Kallt och bautamycket snö i hela landet, utom i Björkliden där de tydligen lever i ett bristtillstånd av den vita varan. Konstigt, men det hade visst med vindarna att göra sa de på TV. De brukar ju ha rätt, TV-folket.
Min träning går planenligt, dock har joggingpassen frusit inne, men snart ...
Det är roligt att gympa med folk i alla åldrar och storlekar. De yttre förutsättningarna är fullkomligt egala i gympagruppen.

Johansson har fått en kompis. Jag har lyckats! ladda in min nya Web-kamera. Lite utan att veta riktigt hur det gick till. Men den funkar för Idafinagullefjun sa att hon kunde se mig på sin dator. Ofattbart att hon kan sitta på andra sidan Atlanten och se MIG.
I dag jobb och sedan ett gympapass igen. Jag har ett bra liv!!!

Inga kommentarer: