lördag 6 februari 2010

Dubbelfel

Johanssons nya kompis

Häromsistens var jag in på min banksida där jag till min förtret såg att jag gjort en dubbel inbetalning på ett lån!!! Är det någon som tror att det bara är ett klick borta för att rätta till det hela? Nä nä, jag måste BEVISA att jag betalat twice. Detta trots att den i och för sig vänlige pågen på Resurs Bank i Helsingborg kunde se det på sin dator. För fyra dagar sedan skickade jag in mina uppgifter men fortfarande tji penkisar. Skitbank.
Nu har jag fått tillbaka min telefon som har varit inne på lite uppiffning, jag känner inte riktigt igen den, uppdaterad mjukvara ? och en ny front + diverse knappjusteringar. Kameran i den verka vara som vanligt i alla fall och som jag har frossat i bilder i dag.

Johannsons nya kompis behöver ett namn, Gluttson kanske, jag tar gärna emot andra förslag.

Inga kommentarer: