måndag 18 maj 2009

Svettigt

Erik i päls och Urban i skjorta hmm.. kan gubbarna ha blandat ihop det? Det ska vara kallt i dag och varmt den 25:e Maj. Idag ska vi huttra och frysa enligt bondepraktikan. Men min ledigmåndag har till stor del avnjutits lättklädd i solstolen. Hur det blir på Urbandagen vet jag inget om.
Kanske all miljöförstörelse har satt bondepraktikan ur spel.

Ikväll väntar ett styrelsemöte i Bodenbo, Berlinerpopplarna på TV och umgänge med gullefjun.
Johansson knorrar lite, avundsjuk på min unge?

5 kommentarer:

u sa...

Men Gittan, nu är det panschisvarning --- både du och min mamma bloggar om att det minsann är alldeles för tidigt med såhär fint väder och det kommer aldrig att gå vägen... :-)
/Svärdottern

Svärmor sa...

Ulrika, din mor och jag har nått vishetsåldern. se, hör och lär, är mitt råd.

pyrola sa...

Till u: Hehe, där fick du jävla, förbannade skitmorsan! Gammal ÄR äldst och Urban får lov att ha ett sexig linne på sig den 25:e, vi panschisar måste ha nåt att dregla över;-)

Gittan sa...

Bra där syster!!

u sa...

jahajaså man är utsatt för åldersrasism också! ;-)
/U