onsdag 6 maj 2009

Gubbsjuka

Fredrik Reinfeldt önskar visst borgfred, såg jag i någon tidning. Är han rädd för att vi ska spöa upp finansministern var min första tanke. Nog för att...Nej freden ska råda mellan de olika partiern i vårt land under EU-värdskapet framöver. Det blir vi mot Europa.

Svenska män köper sex som aldrig förr. Varken klasstillhörighet eller bostadsort verkar spela någon roll enligt radionyheterna. Och på Luftfartsverket har det avslöjats att massor av deras gubbs porrsurfar 75% av arbetstiden. Vad har hänt? Är det maten, eller något i luften som gör att karlarna blir så virila. Eller är det som jag misstänker den gamla vanliga misogynin som härskar.

Nya joggingskor är inköpta och invigda, inte så snabba kanske men med lite trimning så..

2 kommentarer:

u sa...

Trimmning av joggingskor lät som en bra affärsidé, jag skulle gladeligen lägga en tusenlapp till om du kunde trimma ner mina till säg 60min på milen?
/svärdottern

pyrola sa...

Gubbar är gubbar är gubbar... och aldrig ändras det faktumet, att de ofta tänker med den mindre skallen. Hörde på Norrbottensradion i morse, att massor av individer av det sk starkare könet, svarat på en fejkad porrannons upplagd av en 15-åring. En (1) hade frågat efter hennes ålder. Och detta bara här i vårt förträffliga län, hoff, jag blir mer än mörkrädd. Har tillverkningen av den tidigare så populära "Uppblåsbara Barbara" upphört?