söndag 1 februari 2009

Vårkänslor?

Vi klarade styrelsemötet på en dag. Fast vi fick prata fort på slutet. Det är ett härligt gäng, folket i distriktstyrelsen, duktiga och pålästa. Själv utgör jag förmodligen en blek figur i sällskapet, klokorden som jag skulle ha sagt, kommer jag på när jag är hemma igen.

Tack! För att någon hörsammat min önskan om sol. Gul, svällande och generös, tränger den in i varenda cell och ger välbehövlig energi.

Jag tog en ordentlig joggingrunda i tidig morgontimma. Det brände nog en hel del kalorier. På tal om det hörde jag på radion att en kyss som varar en minut bränner 26 kalorier, det hade ju kunnat vara trevligt att byta joggingturen med långkyssar men eftersom kyssar är en bristvara i min tillvaro så får jag nog knyta på mig joggingskorna även i fortsättningen.

Trevligt att tänka på:
I kväll återvänder Fredric från Wien.

2 kommentarer:

Anonym sa...

usch!
mammor ska inte kyssas!
mammor ska baka bröd och titta på tv.
enbart enbart. haha.

Anonym sa...

Ska jag kanske tala om vad näbbiga döttrar inte ska göra va???