onsdag 4 februari 2009

Positiva vibbar

Idag när jag var på väg till ett kollegialt möte överfölls jag av en sorts eurofori, blommor slog ut i hjärtat och jag kände mig så löjligt glad. Mitt på sta´n. I Boden . En mulen förmiddag. Måhända att det är min idoga träning som belönar med ett endorfinpåslag, men ändå... Sedan när jag träffade mina arbetskamrater så fick jag positiv feedback på ett jobb jag gjort, och några tyckte att jag var fin i håret, mer behövs inte för att själen ska slå glädjekullerbyttor.

I går var vi några fler på bokkafét än vi var förra tisdagen och samtalen var böljande och frodiga som skånska vetefält. Om man nu inte har avskaffat det mesta av den odlade marken och gjort hela Skåne till en gigantisk golfbana. Risken finns.

I kväll har vi styrelsemöte och sedan hoppas jag hinna se den danska teve-serien Sommer en lysande serie (hittills) enligt mitt förmenande.

So good so far. ( eller omvänt, om man inte har samma humor som jag)

2 kommentarer:

a diary full of love letters sa...

du menar väl "so far so good"?

nu äro i alla fall biljetterna bokade, så du vet.

Anonym sa...

Jag ville bara vara lite rolig.