tisdag 24 februari 2009

Lite till..

Tog en"jakt på nya fräknar" promenad på rasten. Härliga tider strålande tider vilket sjukt bra väder.
Nu ska dom förlova sig, Vickan och Danne. Det efter att Vickans farsa ringt till statsministern och frågat. "Hej Freddan, det är kungen. Hörru är det okej att kidsen gängar sig nu? Du vet folk tjatar".
Snälla någon avveckla detta spektakel. Lägg ner kungahuset och låt medlemmarna ställa sig till arbetsmarknadens förfogande, som vi ofrälse får göra.

Snart dags för ett semlafika. Troligast utan mjölk. Hoppas att jag få ta över någons mandelmassa.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej min vän!
Så äntligen har jag kollat in din blogg och sitter och läser dina tankar och funderingar med ett leende i mitt ansikte. Det är ju bara så bra eller ska jag säga "sjukt bra" därmed inte sagt att jag instämmer i allt, som du vet. Det här med kungahusets avskaffande??? tex...

Ang. semmeldagen så har jag bakat semlebullar och kommer att fylla dem med MYCKET MANDELMASSA! Naturligtvis kommer det även att kokas bruna bönor och till detta, håll i dig, stekt fläsk och korv. Vad äter du till dina bruna bönor?
Kram från Doris

Anonym sa...

Här äts det bara röda bönor, hi hi