torsdag 29 januari 2009

Val

Tydligen gjorde jag inte bort mig på medlemsmötet i söndags trots att jag lyckades förarga några stycken. Jag har blivit tillfrågad om jag ställer upp på omval till styrelsen. En ville ha mig som ordförande och jo, jag vill, vill, vill, vara den som styrslar till vår partiförening, men jag har en alltför mesig läggning för att kunna det. Dessutom är det hundra år sedan jag gick en kurs i mötesteknik och i det ska man vara driven för att platsa som ordförande. Men ledamot i styrelsen är en roll som jag gärna ikläder mig i. Men det under förutsättning att medlemmarna väljer mig. Det är inte att ge sig den på. Kanske har jag gjort något i "det blå skåpet" som inte är lämpligt. Fortsättning följer.

Ikväll är det styrketräning igen. Det är kul att känna att jag orkar lyfta lite mer än jag gjorde när jag började träna förra våren. Det sporrar. Jag mår bra mentalt av styrke/ konditionsträning. Det rekommenderar jag verkligen.
Rör på kroppen
gummmor och gubbar
det sätter fart på huvudknoppen.

Inga kommentarer: