tisdag 17 augusti 2010

Virusskydd eller inte.


37 spänn i månaden, så mycket kostar mitt virusprogram och ändå ... öronen värker, halsen svider och huvet bultar. Nä virusprogrammet skyddar BARA johansson står det i pappret från Telia. Skit också. När kan vi få ett skydd för oss mänskliga varelser? Svinsprutan? Den hade inte hjälpt mig nu. Jag tror att det var ett litet ondsint virus i Jämtland som obemärkt kröp in i näsan för att sedan smyga sig in i min hals. Men jag har satt in motgift: ipren alvedon OCH förnekelse.
JAGÄRINTESJUKJAGÄRINTESJUKJAGÄRINTESUJK!!! Det brukar funka.
Dagen är solig och luften krispig. Frostvarning. Hösten tassar in minsann.

1 kommentar:

a diary full of love letters sa...

gud så mysigt med frost! ååååhhh <3

och förresten, det är säkert tågresan som gett dig förkylning. det får vi ju nästan alltid när vi åker. oftast pga airconditionen.