tisdag 16 juni 2009

Teknikens under

Jag älskar verkligen Johansson. Med denna fantastiska teknik som finns i min lilla bärbara, transportapla fiffighet, kan jag följa gullefjuns färd i det stora landet. Hon förmedlar bilder som gör att jag kan se att hon har det bra, ibland skickar hon mejl som även det ger en bekräftelse om att så är fallet.

I går bevittnade jag ett krig. Ganska fredligt men dock väldigt blött. Jag åsyftar på sockerflingornas vattenkrig på fritids. Jag gjorde som schimpanserna, skrattade både på in-och utandningarna.

Kvällen avslutades med ett gympapass på Kvarnängen. I sällskap med andra Bodens-gymnastikklubbs-utövare och fyra miljoner mygg. Närvaron av de senare gjorde att armrörelserna inte blev programenliga.

Det är 193 dagar kvar till julafton. NU VILL JAG HA TOKVÄRME!!!!

4 kommentarer:

a diary full of love letters sa...

kan lova dig att du veeerkligen hade tyckt om vancouver om du är ute efter tokvärme!

pyrola sa...

jag vill också ha värme, dock inte tok...

Doris sa...

Lugn, bara lugn nog kommer värmen...

a diary full of love letters sa...

den kommer väl lagom då jag kommer hem ska du se :)