fredag 17 juli 2009

Njutbart

Det har börjat mörkna så smått på kvällarna. Okej, inte förrän vid midnatt, men ändå...
Jag älskar de ljusa nätterna och får ofta en släng av melankoli på hösten när mörkret väller in.
Men ännu är mycket sommar kvar som jag ska ta tillvara.

Jag har även åldersmässigt börjat lämna sommaren. Kanske får jag tänka på samma sätt även i det. Njuta av att jag fortfarande spanar efter hästsvansmän med eller utan traktor. Njuta av att jag kan jogga ett par gånger i veckan utan att dö på fläcken. En får glädjas åt det lilla.

I kväll kan det bli styrdans om det vill sig.

1 kommentar:

pyrola sa...

Glöm inte den vackra Brittsommaren eller som amerikanarna kallar den- indiansommar. Hur vi ser ut på Birgittadagen den sjunde oktober återstår att se. Du ser fö evigt vacker ut.