måndag 23 november 2009

Önskejulklapp

Nu har vi bestämt oss, Sylvia och jag. Mallorca i slutet av maj. Det verkar finnas bra vandringsmöjligheter där för oss i ett behagligt klimat. Få se hur många dagar ...drygt 26 veckor ja,ja tiden går fort, snart så.

Snälla Tomten, det enda jag önskar är nya fötter, det verkar inte som om mina nya inlägg hjälper. Jag har fått tillbaka mina jäkla ondfötter igen. I Kiruna var de följsamma och milda men nu ... De stör min nattsömn. Hjälp mig snälla tomten eller ska jag kanske gå till doktorn? Men nej en läkare som jag konsulterade informerade mig vänligt att om man vaknar utan smärta efter sin femtioårsdag så är man förmodligen död. Därför vänder jag mig till tomten.

I natt har det snöat, i onödan.

1 kommentar:

pyrola sa...

Kiruna= bra fötter
Boden= onda fötter
Du har kr att fodra av fothjälparen.