torsdag 12 november 2009

Man ska vara rädd om fötter.


Något har hänt. Med tiden. Mina veckor har tappat dagar. Jag misstänker att det är en liga av ondsinta tidstjuvar som knycker en kvart där, en halvtimme här och halva veckor ibland. Det måste vara så FÖR DEN RÄCKER INTE TILL!!! I går tex var det måndag och idag är det torsdag. Det brukar vara några trevliga dagar däremellan men icke så.
En del människor pratar om att de sparar tid, men hur går det till. Jag behöver råd och dåd kring detta.

I går hämtade jag mina nya fötter ... halleluja och tack Janne på Bekväma skor. Snart ska jag kunna gå mina promenader utan att fötterna skriker efter nåd och barmhärtighet. Hoppas hoppas.
Min ena sockerflinga och hennes klasskamrater bjöd på en fruktmusikal. Suck ... det är en ynnest att få vara farmor.
Nu ska resväskan packas för en Kirunaresa. Johansson hänger med såklart.

Inga kommentarer: