torsdag 20 augusti 2009

Torsdagstankar

Dagen är inlindad i dimma. Men timmen är tidig det kan klarna upp frampå dagen. Dimma kan bidra till att naturen ser annorlunda ut, konturerna mjuknar och blir ibland vackrare. Kanske det skulle bli vilsammare om hela jordklotet blev diminhöljd så man slapp se allt elände. Fiffigt skulle det vara om man kunde pysa ut lite dimma när man hade en fysjuttonhurjagserut-dag.

På denna dag har jag inga större förväntningar, enligt horoskopet i dagens NSD ska jag drabbas av irritation över någon oviktig sak. Jahaja, det blir en så`n dag. Kanske borde jag stanna hemma från jobbet.

3 kommentarer:

a diary full of love letters sa...

japp, det borde du absolut ha gjort. och vi måste även ställa om inställningarna för klockan på din blogg. inte satt du väl vid datorn kring fyra och skrev detta?

Gittan sa...

Kanvälhända, vad vet väl du som vilade rosenörat mot kudden just då. Men nä, klockan var kring sex när jag umgicks med Johansson./Mor

Gittan sa...

Kanvälhända, vad vet väl du som vilade rosenörat mot kudden just då. Men nä, klockan var kring sex när jag umgicks med Johansson./Mor