måndag 15 augusti 2011

Planer



Planerar aktiviteter för långmörktiden som är i antågande. Jag ska minsann: gå en målarkurs, läsa engelska i något studieförbund, träna, träna, träna, vara mer social och .... och ... Allt bara för att överleva till nästa vår.
Mörkrets tid är ingenting för mig. Jag blir bara fet och trög. Nej, tacka vet jag ljuuuset som kommer lite trevande där i början av mars. Då fylls jag av ny energi. För naturligtvis har vintern trots mina ambitioner på att vara verksam den mörka årstiden, gjort mig till en soffpotatis. Men i år ska jag minsann ...

2 kommentarer:

a diary full of love letters sa...

jag ska göra vad jag kan för att inspirera dig :)
måla gör vi tillsammans. engelska kan jag träna med dig och ja, soffpotatis får man faktiskt vara ibland.

pyrola sa...

Fet och trög? Det epitetet har ALDRIG varit synonymt med dig.