onsdag 3 november 2010

Forskning pågår

Mitt andpar har skaffat platteve


Det råder lite stiltje i mitt liv just nu, i alla fall några dagar. Eller rättare sagt så har jag satt igång en del saker, livsberättelsen och några böcker som ... men plötsligt tappade jag farten. Är det någon som kan låna ut en liten behändig startmotor?
Nu har några forskare kommit på hur man tillverkar en lever. Man tar en liten råtta och skär ut det lilla livets organ som man tömmer på celler. Sedan preparerar den med mänskliga grejer och vips har man en ny miniminilever. Hm ... Vad är nästa grej? Råtthjärna, men den är ju redan uppfunnen, jag vet flera ...

Ojdå Kungen, har du varit på ställen som har varit farliga för dig? Vad är det för ondsinta varelser som lurat dig på sådana fester med storflickor och spriiit?!!! Och du hade ju ingen aaaning.

1 kommentar:

pyrola sa...

Ha... om du bara visste! Råttor är supersmarta, överlever allt och alla. Tyvärr.
Är det över huvud taget nån som trott (tror) att "vår käre" C-G skulle ha agerat på ädlare sätt än hans kungliga förgångare. Nu j-a är det dags för republik och sluta med tåskrapandet.