lördag 2 oktober 2010

Äntligen lördag

Bilden har ingen anknytning till texten.


"Stora grå" har brett ut sig på den politiska himlen efter att alla som säger sig vara sanna demokrater har fått spy ut galla över att fulpartiet fått så många röster. " Släng ut de odemokratiska packet" ropar dom samstämmigt. Hmm ... praktisk demokrati i utövning?
Men nu har ett bautamoln slukat upp alla politiker. Är det lugnet före nästa storm?

Det blev en trevlig krogförkväll med en nyförvärvad väninna i går. Sedan jag valt min singeltillvaro har vänner blivit något som jag verkligen värnar om trots att jag är lite av "ensam varg". 81 facebookvänner tror jag att jag har, trevligt, men ibland är det skoj att umgås över go´mat och go´dricka.

Gympan har fått stå tillbaka i veckan av olika orsaker, idag blir det dock ett afrikanskt styrkepass. Häftigt att avsluta veckan med.
I eftermidag ska jag damma av resväskan.

Inga kommentarer: