söndag 10 februari 2013

Mitt liv i dag.

Mitt liv mellan 1-10 Ett är botten å tio är toppen.

10p. Jag är frisk dvs. utan kroniska åkommor eller defekter. Förutom då att veck å rynkor har dykt upp med tiden

!0p. Min kondition är helt okej, orkar gympa å jogga å är inte särskilt lat. Kanske lite då ibland.

10p. Jag har ett bra jobb som jag trivs med. Kanhända får jag stanna ett par år till om jag inte glömmer vägen dit.

10p. Jag har skapat ett hem som jag älskar och som verkar älska mig. Men vem tusan är det som stökar till?

10p. Jag har min kära johansson. Hård utanpå men en riktig mjukis under skalet. Dock tjurar hen ihop ibland.

10p. Ungarna och sockerflingorna, skulle förstås stå överst. Men listan är utan inbördes konkurrens.

10p. Jag har ett gäng goda vänner som jag mobilar med eller träffar fysiskt dåochdå. Och alla på fejan. Kan man räkna in alla dom? Nä kanske inte, dom är ju lite mer på låtsas.

10p. Jag har ett hyfsat förhållande till mig själv. Kärleken växer hela tiden. Varning för hybris.

10p. Mina pengar räcker till en Amerikaresa å lite till

10p. Jag är på rätt sida om året, snart vår.

1p. Det är ingen som väntar med kaffe när jag kommer hem.

1 kommentar:

Susanne sa...

Ett riktigt 10p liv!:) Härligt!<3