söndag 6 mars 2011

Valmöjligheter

Hmm ... den ser grön ut, kökstapeten som jag nästan bestämt mig för. Och den i rummet+hallen, blir den ändå inte för orolig? Svårt är det att välja rätt. Och det stannar inte som bekant med tapeter.Telefonoperatörer, bredbandsbolag, pensionsfonder och äkta man. Stora beslut som får ett tapetval att blygas. Men tapeter och äkta män ska man ändå leva långliga tider med. Jag tror ändå att jag tar samma tapet runt om, en vit mesig sak men då kan jag vara lite wild and crazy med gardiner och tavlor. Så får det bli eller ...?
Möbler ska flytta ihop och campera i sovrummet under reparationen. Tillvaron blir oordnad ett tag. Det kan det vara värt.

2 kommentarer:

pyrola sa...

Låter som ett mycket bra val. Längtar efter att få se resultatet.

Doris sa...

Jag tror att det hela blir så perfekt. Det blir en ren yta att dekorera som du önskar och känner, bra val.