söndag 27 mars 2011

Surt

"Fan Fan Bon Jovi! Gör inte så här mot mig! Bara för att jag slog av dig mitt i sången. Måste du tjura för det och vägra att komma ut? Barnsligt säger jag bara. Dessutom, it´s MY life som du trampar på!
Kanske tarvas här en förklaring. Alltså jag spelade bästa cd-skivan för bästaLena, Bon Jovis bästablandning. Dock mitt i skivan valde jag att avsluta golåten för vi hade andra planer. Med andra ord stängde jag av cdspelaren och vi gick ut. I dag när det var läge för soft yogamusik, morrar Bon Jovi instängd och vägrar att komma ut. Dessutom luktar det bränt plast när jag krusar. That´s it. Jag har en misstanke om att Bon Jovi kommer att bli begravd tillsammans med apparaten.

2 kommentarer:

a diary full of love letters sa...

hm, kanske har å göra med att han inte kan lyssnas på, på två ställen samtidigt?
han spelade nämligen på arenan här i vancouver igår :)

Gittan sa...

hmm ... ja så var det nog.