onsdag 2 december 2009

Hästminne






Det är då själva den ... Jag hade ju tänkt uppmärksamma årsdagen av min blogg så har den redan varit för cirka en vecka sedan. Tiden har skuttat iväg må jag säga.,det har hänt en hel del både på hemmafronten och ute i stora vida världen. Men sammanfattningen får vänta till nyårsafton.
I kväll har jag brytit brödfastan. Inga märkbara förändringar har skett angående mina leder och jag blev toksugen på en macka som blev både två och tre innan mitt frosseri stillat sig. Nu är jag väldigt sugen på en påse tomteskum ... eller två. Är det tillåtet att ... jag menar så här långt ifrån julafton?









2 kommentarer:

a diary full of love letters sa...

haha klart det är tillåtet med tomteskum kära mor! fast sluta när det känns som att du ska spy. så det inte slutar som förra året ;P

pyrola sa...

Den som inte har provat vet inte (ang. bröd/säduppehållet). Skumma på med tomten ;)