onsdag 10 oktober 2012

Samtal med en säl


Hej säl! Läget? Jaså så pass. Ja inte vet jag om jag har det nåt bättre. Trist? Men du får väl hitta på nåt. Vill du resa bort över vintern? Jaha du, det vill väl alla! Själv har jag köpt lite akvareller och ska gå på kurs. Näe jag är inge bra men kanske jag kan bli. Nähä, du har aldrig provat.Testa  det. Du har ju gott om mycke vatten. Ha ha! Men träningen då, hur går den? Jo jag ser ju att du simmar men seriöst, det går ju inte fort. Ta i lite! Själv gymmar jag en hel del och styrkar och joggar. Knäpp? Tja kanske det. Men du vet man måste hålla ångan uppe! Nå men har du haft nån dejt på sistone? Kom igen nu, jag ser det ju på dig! Jaså det sket sig. Samma här. En klarar sig nog ändå. Har du nå kompisar då? Men det låter ju bra. Vänner ska man vara rädd om vetdu. Du jag måste kila nu. Vi ses en annan gång. Hare så länge!

Inga kommentarer: