måndag 24 januari 2011

Motiverad

Sojakorv med färgglada kompisar


Nyttiglivet har börjat. Vik hädan chokladfrestelser och fetsötkakor. Nu väntar detox och antioxidanter för hela pengen. Och träning av alla kroppsdelar. Jag har till och med skickat efter en bok om hjärnträning. Ingen kroppsdel ska glömmas bort. Glad och peppad som en duracellkanin ska jag minsann ...
Min väninna och jag har bokat in oss på hotell i Stockholm inför tjejmilen. Det var i grevens tid. Det var många fler, kanske tjejmilare som hade kommit på samma tanke. Urvalet i centrala sta´n var begränsat.
Jag älskar att planera in träning och bramat. Skriver scheman för mat och spring, dock slinker det ner en och annan glass som blivit kvar efter sockerflingorna. Nåväl, såna missgrepp hamnar i marginalen.

Inga kommentarer: