måndag 3 mars 2014

Rapport

Hej mars!
Jag undrar vad du tänker bjuda på. Ett litet tips, sol, vad tror du om det? Februari snålade med den varan.Hoppas att du är generösare mot oss vinterbleka arma som slirar på i gråblasket. Min väninna och jag har förresten redan börjat spåna om en höstresa. Det piggar alltid upp. Både innan och efter. För att inte tala om när man befinner sig på resmålet.
Du undrar hur det går med min femtvåfasta. Tja, det funkar fortfarande. I dag är en svältdag men i morgon ...
Visst är det fettisdag då?

2 kommentarer:

pyrola sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
pyrola sa...

Drömmar, resedrömmar.. Andra drömmar. Trevligt att planera och sen när planer o drömmar blir verklighet. Ja, då blir det kanske inte alltid som jag drömt o planerat. Just nu hägrar en gammal favvo Lofoten!