torsdag 28 april 2011

Längtan


Ibland kan jag känna en liten längtan efter någon som också känner en liten längtan efter tex. mig.
Då försöker jag få till det ... men när det då är aktuellt med en slags träff ... känner jag mig ännu mer ensam. Kan det bero på valken i hjärtat? Johansson och jag har dock ett hyfsat förhållande, kanske det är nog för en tant som jag.
Knepigt det där.

I radion talas det om en människa som lägger ner stort intresse och kraft på ... runstenar. Kanske nåt för mig som snart är en?

1 kommentar:

a diary full of love letters sa...

men helt plötsligt, så står han där.
han som längtat och längtat, men inte vetat att det varit efter dig.
och du har inte vetat att det varit efter honom.

jag håller tummarna för att han finns där i turkiet :) fast kommer från ett mer lämpligt land, kanske kanada!