söndag 3 maj 2015

Sköna maj

Maj har tassat in och jag vänder blad på min väggalmanacka. Jag vänder också ett nytt blad i mitt liv. Det finns trots allt en fortsättning som känns lite spännande. Nya möten nya vänner, tja det kan spritta till i en tant också när det vill sig.
Jag har haft en brödlös vecka så när som på en maträtt som jag just nu inte kan stava till. Bättre brödlös än rådlös. Syftet är att mina fingerleder ska bli lite snällare och volangerna kring midjan ledsnar på att umgås med mig. Jag tar en vecka i sänder på detta projekt.

Isen har nästan försvunnit och mitt hav flämtar lite förvånat.Sjöfåglarna bråkar lite med måsarna om bästa platserna i onödan.
Själv ska jag börja min sommarträning i Paglabacken  plus stavar och minus skidor. Det är inte i onödan.






Inga kommentarer: