söndag 1 juni 2014

Juni är här

Hej juni! Äntligen är du här. Du ska veta att jag väntar mig mycket trevligheter av dig. Sol och värme förstås på mallisresan och så Idafinas besök. Tänk om man kunde stoppa tiden för ett tag.
Träningen fortlöper mer utomhus nu än på gymmet. Stavgång i slalombacken tar ordentligt på benmusklerna. Tyvärr så har en ondsint ischias hamnat i min bakdel och gör livet lite surt emellanåt. Dock försöker jag skrämma bort den med varierande träning plus en å annan liten värktablett.




Regnbågen har landat i min fontän

1 kommentar:

pyrola sa...

Underbara juni! Denna dag är som en dröm, +20 grader i skuggan redan kl. 06 i privatparadiset mitt. Båtfärd ner efter mäktiga Torneälven i kortärmat. Gläds åt dig för allt härligt som väntar och har kommit. Stiligt fångat av regnbågssprutet som landar elegant i Havet (som är mitt också lite grann).