onsdag 8 maj 2013

Träff med förhinder

Men jösses! Tur att jag ...
Jag tar det från början. För en tid sedan fick jag en ny bekant bara så där. En trevlig prick verkade det som. Vi har pratat till och från på fejan och i mobilen. Vardagliga samtal om ditten och datten som mogna lite övermogna kanske ni skulle säga, plägar göra. Vi till och med dristade oss att bestämma en helgträff!
Spännande i mitt liv i alla fall som mest umgås med johansson. Men ... så ett samtal i går kväll som handlade om ordning och kontroll, och kritik mot min vegetariska mathållning! Tack och adjö sa både jag och johansson. Den förut så trevlige pricken förvandlades till en stor svart plump. Tack gode ... att han avslöjade sig i tid!
Du och jag johansson, du och jag.

1 kommentar:

pyrola sa...

Johansson är en klippa! Släpp inte taget om honom ;)