onsdag 24 april 2013

Brev

Hej!
Det är med en viss tvekan jag skriver till dig. Du har ju inte hörts av efter vi blev ovänner för ett år sedan.
Jo, det berodde på dig. Jag gjorde så gott jag kunde men du var kall och avvisande. Du ska veta att jag älskar dig av hela mitt hjärta. Min kropp blir så varm när du är på gott humör. och pigg och rask sträcker jag mig mot solen.Du kan verkligen charma den mest svårflirtade. Och som du lurar till dig både sångsvan och gräsänder, dom tror att nu har du kommit för att stanna, men förstår när du går din väg igen att dom har blivit lurade. Igen!  Dock har jag kunna avslöja din falskhet. Jag går inte på dina lögner mer. Jag vet nu att bakom din smilande fasad döljer sig en kallsinnig opålitlig årstid. Men ... om du vill ändra dig så har du en som längtar.

Hälsningar// maskrosen  

Inga kommentarer: