måndag 1 april 2013

Annan dag

Annandag eller en annan dag. Nix, här ska inget skjutas upp till nån annan dag. Tvätten skumpar runt så trevligt i maskinerna och själv ska jag skumpa runt på ett träningspass alldeles straxens.
Någon vinst blev det inte för mig i går. Hästarna sprang ju fel som vanligt. Men en person blev 22 miljoner rikare på en rad som vederbörande hade satsat 13.50 på!!! Var är rättvisan?  Men i dag skiner solen lika frikostigt på fattig som på rik. Tack! Dessutom har jag en ledigdag efter allt påskjobbande. En stund i solen med en god vän och en kaffetermos ingår i dagsplanen.
Sommartiden har inletts vilket passar min sovklocka alldeles utmärkt. Äntligen!
I dag ska jag undvika lurerier. Men .... vem kan man lita på? Hoppas att Nordkorea bara luras. kanske säger dom med sina gälla entoniga röster; april april! Vi ska inte skicka några kärnvapenladdningar på er vi skojsade bara till det!

Inga kommentarer: