lördag 31 december 2011

2011

Hejdå med dig 2011!
För mig har du varit ett hyvens år. Jag har dels varit över till Kanada en sväng och fått nya vänner där och dels varit på en solresa till Turkiet med Idafina. Släkt och vänner i Kiruna har också besökts. Jag har hunnit med en sväng till Stockholm också och umgåtts med mittimellan med sin fina Petrin. Dessutom har jag goda vänner här hemma i Boden och ett par i grannstaden. "Nya" ögon har jag låtit installera och jag har även haft hälsan och mått bra hela året. Mittimellan har julat hemma och det var käreligt. Storpojken med sonhustrun och mina älskade sockerflingor träffar jag då och då och nu planerar hela familjen att flytta in till stan så fort dom får sitt hus sålt. Längtar.
Tack för det liv jag har!

1 kommentar:

a diary full of love letters sa...

tack för det liv du gett till mig också <3