tisdag 19 november 2019

Regn och skrövelhalka och internationella mansdagen. Det senare har jag inte uppmärksammat tidigare idag men grattis på er mansfolk många av er är värda att gratulera eller är det så man ska säga. Eller har jag läst fel kanske det är internationella mensdagen äsch vi kan väl fira båda två  för allt i världen.

I dag har jag både fått nacken sträckt och håret färgat. Man kan inte se någon skillnad på nacken den ser likadan ut men jag kan vrida den riktigt mycket åt båda hållen nu dock inte bakåt då skulle det nog ha blivit lite fel. Men det  hade det varit bra att kunna.
Håret däremot jösses folks, eldigt är namnet. Snyggt? Tja beros väl på vem man frågar.Jag frågade kärlingen men han tycker ju alltid att jag är fin så det vete väl tusan. Du får väl ta en koll.

Man klagar på Postnord men jag adresserade ett brev som skulle till Kungsbacka till Kungälv i stället fast jag visste ... och det kom ändå fram till rätt adress. Så hädanefter säger jag bara heja Postnord ni är bara bäst.

Fick slängpussar av Edda idag också, hon planterar blommor i farmorshjärtat.





Inga kommentarer: