onsdag 13 april 2016

Fine Du

Nä jag har inte letat särskilt mycket efter en "ny" partner livet var ändå hyvens i eget sällskap, men så träffade jag Dig. Allt blev lite annorlunda, du fixade bort den irriterande kletrännan mellan glasen i ugnsluckan, du tar ut mattorna och städar eftersom det är torsdag! du gör rent bakom spisen, bara så där utan att bli förskräckt av dyngan. Du ömmar för mig när jag piper om mitt onda ben. Du har en ängels tålamod när jag snurrar på mitt navelludd. Du stöttar och uppmuntrar i alla skilda lägen.Du säger att du älskar mig minst en miljon gånger om dan. Älskade finaste, tro inte att jag bara uppskattar dig för att du fixar och donar hos mig, Du ger mig så mycket annat också och jag hoppas att du alltid ska trivas lika mycket i mitt sällskap som jag gör i Ditt.


                                                             


Inga kommentarer: