lördag 21 februari 2015

Så är det

Du undrar om jag tränar nu för tiden. Jomen en hel del blir det allt. Dessutom var Las Palmas snål med goväder att det blev en hel del fysisk aktivitet. Jag bodde på våning sju och dit var det 148 trappsteg, jo jag räknade dem när jag knallade upp minst fyra gånger varje dag. Dessutom väckte jag gymmet varje morgon. Långa strandpromenader och lite vandring i bergen plussade på mitt flås.
Men nu är jag hemma och verkligheten pockar på. Du ska veta att om du tycker att det kan vara krångligt att leva ibland så ska du veta att det är ännu krångligare när du dör.
Dock har mina barn och jag beställt tid och rum för vårt avsked av deras pappa och min vän. Jag tror och hoppas att vi får till det i hans anda.

Nu lite träning på gymmet. Där gör det inget att man grinar. Det kan ju bara se ut som om man svettas lite extra.

Inga kommentarer: