onsdag 17 september 2014

Blandat

I dag för 28 år sedan föddes min mittimellan. En liten pigg pojke som kom precis på den dag som barnmorskan hade räknat fram. I efterhand har jag inte kunnat tro något annat.
Min höstresa till Kroatien är avverkad. Det blev en fin upplevelse som det pläga bli med trevligt ressällskap och med ett öppet sinne. Fint väder de flesta dagar och när det regnade plockade vi fram våra egna solar.
Häromdagen tog jag itu med min fobiträning. Vattengympafröken sa att jag kunde hålla mig till de grundare delarna av bassängen. Jodå det funkade ganska bra även om det var lite skräckigt till en början. Vattnet var iskallt precis som det var i Luossajärvi där jag simtränade som barn. Men med diverse plaskande och armviftande blev jag ändå hyfsat varm och mindre rädd. Det här är mitt höstprojekt i år så jag ska härda ut.

Valet då. Förbaskade skitval säger jag bara. Inför röstkörkort till nästa gång!




Solnedgången i Zadar ska jag aldrig glömma


Inga kommentarer: