tisdag 31 januari 2017

Rapport

Nu har jag varit hos Idafina i drygt en vecka. I landet dar a och o saknar prickar for att dom ska lata annorlunda. Du forstar sakert anda vad jag skriver.
Jag har skaffat ett gymkort som jag anvander flitigt och hanger jag inte dar sa knatar jag runt i och runt Stanley Park.
Jag ar precis i mitten av vistelsen har i Vancouver, en dryg vecka ar kvar. Tiden rusar i vag.
Vancouver ar en najsig stad, och nu efter femte gangen hittar jag riktigt bra. Annu har dom inte flyttat pa havet men man vet ju aldrig. I Stockholm flyttades slottet en gang nar jag skulle hamta nummerlappen till tjejmilen men det ar en annan historia.
Jag har for ovrigt en stadskarta i vaskan just for safe. Visserligen kan en karta stalla till det om man inte har den at ratt hall.
Naval det blev en liten rapport to you over there snart vander jag kosan tillbaka till min karling i Boden.



Inga kommentarer: