lördag 25 augusti 2012

Dagsplanering

Dimman har landat i havet och döljer utsikten för mina morgonögon. Konturlös och vacker börjar dagen.
Hur kommer den att bli? Kanske som en vanlig dag eller någon som jag kommer att minnas. Who knows? Man ska ju skriva lite på engelska har jag hört. Denna dagen, ett liv suckade farbror Melker i Saltkråkan på sin tid.  Välkommen ska den ändå vara eftersom jag vill ha den och många dagar till. I går besökte jag resebyrån i vår stad för att prata Mallorca och Amerika. Lite tidigt var det men jag längtar ...
Till veckan blir det ändå en liten tripp till fjällen med för mig ett antal okändisar dock följer min vän med det känns lite tryggt. Jag brukar nästan alltid känna mig mer ensam bland många än när jag verkligen är ensam. Därför är det bra att öva i konsten att umgås.



Denna dag ska fokuseras på träning, fot och kroppspyssel plus ett litet djurskötaruppdrag.

Inga kommentarer: